sunnuntai 29. elokuuta 2010

Mutta kun mä haluisin jatkaa blogia

Oi, nytten on mun blogin tulevaisuus käsillä ja Flickr mun ainoa toivoni tänä iltana. Jos se suostuu ystävystymään kanssani niin aaaah ! Voi sitä riemua.

Mulle on kerinny tapahtua kaikenlaista tässä tauon aikana. Kielimatka suju kivasti, vaikka hukuin ikävään, lukiossa opiskelu on alotettu, oon jo ehkä keksinyt sen ammatin miksikä haluan isona ja tilasin ihanan toppatakin hm:ltä ens talveksi.

qwert
qwertyui
arianna+me

Mua ei sitten yhtään inspiroi toi talven tulo (paitsi vaatetuksen suhteen) tainno eihän syksykään vielä täysin ole palannut. Jos ihanimpia asioita syksystä täytyy valita, mainitsen lämpimät vaatteet, urheileminen + kaikki uudet harrastukset, katuvalot ja no hmm. Tänä syksynä myös matkustaminen.

2 kommenttia:

  1. oooooh sinä oot takas bloggerissa <3 :) mukavata mukavata ja sulosia kuvia !

    VastaaPoista
  2. joo ku tähän joskus oppii nii aina halu palata takasi :---)

    VastaaPoista