perjantai 11. kesäkuuta 2010

Tänään oon paiskinu töitä. Tainno kattonu subjuniorilta lastenohjelmia, leikkinyt Bratzeilla, leiponut keksejä, koonnut palapeliä ja värittänyt - yhteensä yli seitsemän tuntia näitä serkkuni kanssa. Ihan maittavaa.
Kulta teki mulle iloisen yllätyksen, se ajoi pitkän matkan mopolla mua vastaan yllättääkseen mut ja tosiaan onnistukin !
Iltapäivällä istuttiin Lissun ja Mimmin kanssa puistossa ja valitettiin siinä toisillemme kuinka kenenkin teki mieli suklaata, hedelmäkarkkeja tai juustopalloja. Viimein sitten ajettiin kaupan kautta kasa herkkuja mukanamme Lissun kotio ja rentoiltiin siellä. Loppuillan tuijotin futista ja mietin kaikkea.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Outoa olla nytte kotona, sillä oon jokaisena kolmena viimeisimpänä viikonloppuna ollu yötä johnakin muualla.
Masu on kipeä kiitos fazerin omarsuklaan !
Mun kannattais alkaa harkita nukkumaan menoa, sillä oon alkanu pikkuhiljaa omaksumaan kokonaan nukkumisen jalon taidon. Olen mm järkyttänyt itseäni uinumalla puoli yhteen ja oppimalla saamaan unta päiväunien aikaan.
Pelottavaa vai mitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti