keskiviikko 26. toukokuuta 2010

Ennen uutta unta soitat sittenkin.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kuvat ovat jostain koneen kätköistä, tältä keväältä.

Huih oon ollu aivan hermona siitä, että me mentiin tilaamaan luokkahupparit. Tainno ei siinä mitään, mutta kun itse aluksi jopa halusin toimia tilauksen hoitajana. Tämä tilaus tosin osoittautukin sitten tavallista vaikeemmaksi tapaukseksi, jonka vuoksi olen tänään  saanut  pyöräillä koulun-kodin-pankin väliä. Osa porukasta ei tuo hupparirahojaan määräaikaan mennessä, tilinumerot jne jää kotiin ja koulukin loppuu pian. No hyvää tässä on että sain mä ne hupparit maksettua ja että koulu tosiaan loppuu pian.

Sää on nyt taas vaihdellu, joten kovasti toivoisin aurinkoa ens viikon Helsingin luokkaretkelle ja koulun päätöspäivälle, olis nannaa.

Ja ärrimurri haluisin uuden mekon kevätjuhlaan, vaikka ei todellista tarvetta ookkaan. Mutta silti. Vaan mistään ei löydy halvalla hienoa ja sopivaa. No ehkä mä tyydyn rippimekkoon.

Mä tästä taidan mennä niistämään nenän (kesäflunssaa näin vaihteeksi), lukemaan pari sivua kirjaa ja sen jälkeen hipsin lenkille Mimmin kanssa. Näkyillään !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti