lauantai 3. huhtikuuta 2010


Hei moi. En oo yksinertasesti viittiny kirjottaa. Intoa on latistanut tehokkaasti jumittavat kuvan lataus/muokkaus ohjelmat. Kivoja kuvia kyllä olis muistikortti pulollaan, mutta kun yks kuva lataa puol tuntia ja koko kone jumittuu siksi ajaksi meseä lukuun ottamatta niin huoh.


Pääsiäinen on sujunut leppoisasti. Pitkästä aikaa olen valittanut tylsyyttä ääneen, lojunut keittiön penkillä ja ajautunut jopa katsomaan leffaa itsekseni – tapoihini kuuluu katsoa leffoja vain seurassa. Mamma Mian biisejen mukana laulaminen kulutti ääntä tehokkaasti ja nyt kurkku on kipeä kuten jo aikaisemminkin tänään.
Mutta niin siis yleisestikin ottaen mulle kuuluu hyvää. Oon heittäytynyt melkoisen laiskaksi liikunnan suhteen ja yleensä iltapäivisin mut on saattaakin löytää karkkipussin kanssa kullan kainalosta. Pitäis kyllä alkaa ryhdistäytyä heti kun suklaamunista pääsee eroon, lue: sitten kun kaikki suklaamunat on syöty. Ahh mignonia napaa kohti.
Koulussakaan ei oo koe ruuhka vielä päässyt yllätämään ja tet-viikkokin koittaa pian, kohteena tälläkertaa parturikampaamo.
 
Mutta nyt sallikaahan mun nyt siirtyä viettämään laatuaikaa meseen ja naamakirjaan, moi.

3 kommenttia:

  1. onnea sinne vaan kouluruuhkan välttämisestä tähänasti :)
    HYIHYIHYI, mignonin munat on niin kamalia:D mä oksennan jo puolikkaan jälkeen:D::D:

    ps. jeiijjj postasit:D

    VastaaPoista
  2. mullaki on kuvien lataus hirveen hiasta...:/ Kiva että postasit^^

    VastaaPoista
  3. elina, kiitti onnitteluista :--D mignon nam !

    Nobody;), mikähän siinä on vikana : < kiva et lukijoita viel löytyy : >

    VastaaPoista