torstai 11. helmikuuta 2010

Physik

Heidå !

Oon nukkunut liian lyhyitä öitä ja syönyt monta laskiaspullaa. Takunnut koulun ompelukoneen kanssa - ei puolaaminen voi olla niin vaikeeta ! ja lukenut matikkaa, sekä fysiikkaa. Niitä vaikeimpia. Onneks Topi osaa ja opettaa.

Joo kone vielä kehtaa hidastella ! Hei haloo mä en oo datannu päiväkausiin hervottomasti ja kun sitten puoleks tunniks tähän asetun niin tällä on vielä jotain mua vastaan. Reilua.

Viikko on ollut kokeiden takia stressaavan puoleisempi kuin yleensä, mutta viikonloppu on tulossa jei ! Ja vieläpä tosi ihana viikonloppu ! Pe-la yötä Lissun ja Mimmin voimin Lissun luona, loppu lauantai kivaa hengailua ja sunnuntaina Topin kanssa vietetään ystävänpäivää. Mennään tsekkaamaan Avatar ja syömään.

Mutta hui kelloa ! Pitää mennä oppimaan fysiikan laskukaavat ! Yöt.

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä noihin matikkaan ja fyssaan :)

    VastaaPoista
  2. oi kuulostaa kivalle viikonlopulle :> minä viettelen yp:tä ihan kaverin kanssa kahvitellen;) (toinen kaveri lähtee su teneriffalle. reilua).

    hei onko muuten se mun kirje jäänyt sulle johonkin laatikkoon, kun ei ole kuulunut ? ja sovittiin siitä viikottaisesta :D ?

    VastaaPoista
  3. Jennakaroliina, ihiii kiitti :) kaippa ne ihan hyvi meni :)

    elina, :)) juu ulkomaille olis kiva jo päästä :))

    VastaaPoista